Hoe werkt Closure voor nabestaanden?

1. Meld het overlijden bij een van onze partners

Closure wordt kosteloos aangeboden door onze partners. Meld bij een van onze partners het overlijden. Klik hier voor een overzicht van onze partners.

2. Selecteer alle organisaties

Aan het einde van de overlijdensmelding bij onze partner selecteert u alle organisaties. Heeft u nog niet het complete overzicht? U kunt later altijd nog extra organisaties informeren van het overlijden via uw account.

3. Wij gaan voor je aan de slag

Wij informeren alle organisaties en houden je op de hoogte in jouw persoonlijke account en via het opgegeven e-mailadres.

De voordelen van Closure


Bespaar tijd en energie

Zie af van tal van formulieren en post. Je hoeft slechts eenmalig de gegevens en documenten in te vullen.


Stop doorlopende kosten

Stop per direct onnodig doorlopende abonnementen, contracten en accounts en bespaar hiermee gemiddeld €760,-.


Controle en overzicht

De checklist helpt je een overzicht te creëren. Wij gaan pas aan de slag zodra je ons het teken geeft.


Geen wachtwoorden nodig

Bij Closure heb je geen wachtwoorden of gebruikersnamen nodig.


Persoonlijk contact

Wij staan klaar om je telefonisch, per mail of per chat te begeleiden bij het invullen van de checklist.


6 maanden actief

Jouw account blijft 6 maanden actief, waardoor je ook achteraf nog organisaties kunt toevoegen.

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet bij? Bekijk alle veelgestelde vragen.

Winnaar van de Philips Innovation Award, finalist Sprout Startup van het Jaar en spreker bij TEDx.
Closure heeft voor het melden van het overlijden bij financiële dienstverleners een licentie van de Autoriteit Financiële Markten (AFM).

Closure B.V. / Stationsplein 45 - Ruimte A7.209 / 3013AK Rotterdam / KVK: 70792828
© Closure 2020. Alle rechten gereserveerd.