Closure regelt alle opzeggingen en contractovernames na een overlijden.

Van telefoonabonnement en verzekering tot aan social media.

KPN opzeggen na overlijden

Wilt u het abonnement van KPN opzeggen na overlijden van uw dierbare? In dit stappenplan vindt u hoe het werkt: Neem contact op met KPN, geef de benodigde gegevens door voor het opzeggen na overlijden en wacht vervolgens tot u een reactie krijgt. Hieronder lichten wij verder toe hoe het werkt.

 

Abonnement KPN opzeggen na overlijden: Contact met KPN

KPN heeft een Servicedesk Nabestaanden opgericht om u te ondersteunen bij het opzeggen van alle KPN abonnementen na het overlijden. Zij staan voor u klaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur.

KPN is onderdeel van het bedrijvennetwerk van Closure, daarom kunt u kosteloos gebruik maken van deze dienst. U kunt zo KPN en alle andere bedrijven waar u een melding wilt doen op één plek informeren. Lees daar meer over via deze link.

Hoe kunt u hen bereiken?

Via de website: link
Via de telefoon: 0800-0201555
Via Closure: link

 

Abonnement KPN opzeggen na overlijden: Benodigde gegevens

- Naam van de overleden persoon
- Adres van de overleden persoon
- Uw gegevens als contact persoon
- Overlijdensakte

Als u een digitale kopie (pdf- of jpg-bestand) hebt, kunt u alles online regelen. Mocht u niet alles bij de hand hebben, kunt u de kopie van de Overlijdensakte ook later per e-mail of per post sturen. U kunt dan wel het online formulier invullen.

 

Abonnement KPN opzeggen na overlijden: Reactietijd van KPN

Zodra KPN de kopie van de Overlijdensakte heeft ontvangen, ontvangt u binnen 10 werkdagen een bevestiging van de opzegging.

Terugsturen van apparatuur
Als u apparatuur heeft van KPN, dan sturen zij enkele werkdagen voor de beëindiging van het abonnement een retourdoos en een brief met een instructie voor het terugsturen van de apparatuur.

Laatste factuur
Na beëindiging van het abonnement volgt de eindafrekening. Hierop brengen ze de laatste verbruikskosten in rekening. Ook verrekenen ze de eventueel te veel betaalde abonnementskosten. Wanneer u te veel hebt betaald, maakt KPN dit bedrag aan u over. Na de laatste verrekening stoppen ze de automatische incasso. Daar hoeft u zelf niets voor te doen.

KPN Veilig
De KPN Veilig software of de KPN Veilig app beschermt na beëindiging van het abonnement niet meer tegen internetgevaren. Het is belangrijk dat u zorgt dat uw apparaten op een andere manier beschermd zijn tegen internetgevaren.

 

Ook andere abonnementen beëindigen

Abonnementen beëindigen bij bedrijven duurt lang. Het is vaak een zoektocht naar de juiste opzegprocedure en de contactgegevens. Kan dat niet eenvoudiger?

Onderstaande bedrijven werken al samen met Closure. Via hen zeg je kosteloos alle abonnementen, contracten en accounts in één keer op. Lees hier hoe het werkt.

Closure heeft voor het melden van het overlijden bij financiële dienstverleners een licentie van de Autoriteit Financiële Markten (AFM).

Closure B.V. / Stationsplein 45 - Ruimte A7.209 / 3013AK Rotterdam Nederland / KVK: 70792828
© Closure 2020. Alle rechten gereserveerd.