Wilt u het abonnement van KPN opzeggen na overlijden van uw dierbare? In dit stappenplan vindt u hoe het werkt: Neem contact op met KPN, geef de benodigde gegevens door voor het opzeggen na overlijden en wacht vervolgens tot u een reactie krijgt. Hieronder lichten wij verder toe hoe het werkt.

 

KPN opzeggen na overlijden

 

Centraal Meldpunt Overlijden

Wist u dat u met de gegevens die u voor KPN nodig heeft ook direct andere bedrijven kunt informeren? Goede doelen, energiepartijen, banken en zelfs social media. Bij Closure kunt u daarom alle bedrijven op één centrale plek opzeggen. Omdat wij samen werken met KPN kunt u kosteloos gebruik maken van deze dienst.

Lees hier meer over hoe het werkt

Opzeggen abonnement KPN na overlijden: Contact met KPN

KPN heeft een Servicedesk Nabestaanden opgericht om u te ondersteunen bij het opzeggen van alle KPN abonnementen na het overlijden. Zij staan voor u klaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur.

KPN is onderdeel van het bedrijvennetwerk van Closure, daarom kunt u kosteloos gebruik maken van deze dienst. U kunt zo KPN en alle andere bedrijven waar u een melding wilt doen op één plek informeren. Lees daar meer over via deze link.

Hoe kunt u hen bereiken?
Via de website: link
Via de telefoon: 0800-0201555

 

Opzeggen abonnement KPN na overlijden: Benodigde gegevens

- Naam van de overleden persoon
- Adres van de overleden persoon
- Uw gegevens als contact persoon
- Overlijdensakte

Als u een digitale kopie (pdf- of jpg-bestand) hebt, kunt u alles online regelen. Mocht u niet alles bij de hand hebben, kunt u de kopie van de Overlijdensakte ook later per e-mail of per post sturen. U kunt dan wel het online formulier invullen.

 

Opzeggen abonnement KPN na overlijden: Reactietijd van KPN

Zodra KPN de kopie van de Overlijdensakte heeft ontvangen, ontvangt u binnen 10 werkdagen een bevestiging van de opzegging.

Terugsturen van apparatuur
Als u apparatuur heeft van KPN, dan sturen zij enkele werkdagen voor de beëindiging van het abonnement een retourdoos en een brief met een instructie voor het terugsturen van de apparatuur.

Laatste factuur
Na beëindiging van het abonnement volgt de eindafrekening. Hierop brengen ze de laatste verbruikskosten in rekening. Ook verrekenen ze de eventueel te veel betaalde abonnementskosten. Wanneer u te veel hebt betaald, maakt KPN dit bedrag aan u over. Na de laatste verrekening stoppen ze de automatische incasso. Daar hoeft u zelf niets voor te doen.

KPN Veilig
De KPN Veilig software of de KPN Veilig app beschermt na beëindiging van het abonnement niet meer tegen internetgevaren. Het is belangrijk dat u zorgt dat uw apparaten op een andere manier beschermd zijn tegen internetgevaren.

Ook andere abonnementen beëindigen

Abonnementen beëindigen bij bedrijven duurt lang. Het is vaak een lange zoektocht naar de juiste opzegprocedure en de contactgegevens. Kan dat niet eenvoudiger?

 

ING opzeggen na overlijden .  Air Miles opzeggen na overlijden . Nationale Nederlanden opzeggen na overlijden . KPN opzeggen na overlijden . Vara gids opzeggen na overlijden .  OV chipkaart opzeggen na overlijden . Nuon opzeggen na overlijden

 

Bij Closure kunt u alle abonnementen, contracten en accounts op één centrale plek beëindigen of overzetten op een andere naam. Van telefoonabonnementen, bankzaken, verzekeringen, sportclubs, social media en nog veel andere zaken.

1. Checklist

Selecteer welke diensten u wilt beëindigen of over wilt nemen en per wanneer.

2. Gegevens

Vul de gegevens van de overledene in. U heeft geen wachtwoorden of ID-nummers nodig.

Of lees hier meer over hoe het werkt

Categorieën: Praktische zaken