Closure regelt alle opzeggingen en contractovernames voor u na een overlijden.
Van telefoonabonnement en verzekering tot aan social media.
Wist u dat alle bedrijven dezelfde informatie bij u uitvragen? Goede doelen, telefoonleveranciers, energiepartijen, banken en zelfs social media. Bij Closure hoeft u daarom maar één keer uw gegevens door te geven. Wij informeren voor u alle bedrijven.
Proximus abonnement opzeggen na overlijden: Contact met Proximus
Voor het opzeggen van een Proximus abonnement neemt u contact op met de klantenservice. Dit kan via verschillende manieren, waaronder telefonisch, via Facebook of via de Chat functie op de website. De klantenservice is bereikbaar op maandag t/m zaterdag van 8:00 tot 20:00 uur.
Hoe kunt u hen bereiken?
- Closure: Zeg Proximus en andere bedrijven op
- Telefonisch: 0800 22 800 (vanuit België) of +32 475 15 60 00 (buiten België)
- Webformulier
- Post: Proximus - Koning Albert II-laan 27B - 1030 Brussel.
- Verkooppunt
Proximus abonnement opzeggen na overlijden: Benodigde gegevens
- Naam van de overleden persoon
- Adres van de overleden persoon
- Geboortedatum van de overleden persoon
- Overlijdensakte
Proximus abonnement opzeggen na overlijden: Reactietijd van Proximus
Proximus vermeldt geen reactietijd op hun website. Houd rekening met een wachttijd als u telefonisch contact opneemt. Ook zult u dan altijd nog de overlijdensakte per mail of post moeten nasturen. Ook kunt u er voor kiezen om via Closure op te zeggen. U ontvangt de reactie van Proximus en alle andere bedrijven in 1 overzicht.
Abonnementen beëindigen bij bedrijven duurt lang. Het is vaak een zoektocht naar de juiste opzegprocedure en de contactgegevens. Kan dat niet eenvoudiger?
Bij Closure kunt u alle abonnementen, contracten en accounts op één centrale plek beëindigen of overzetten op een andere naam. Van telefoonabonnementen, bankzaken, verzekeringen, sportclubs, social media tot aan veel andere zaken.
Meld u aan via een van onze partners of vraag uw uitvaartondernemer naar informatie.