• 09/08/2023
Wanneer een medewerker in dienst komt duurt het minimaal een week voordat hij kan beginnen. Met Jochem.ai kan een nieuwe collega direct starten en al zijn vragen stellen in deze chatbot.
• 1/12/2022
De Nederlandse scale-up Closure, dat nabestaanden met behulp van machine learning ondersteunt bij het beëindigen of overzetten van doorlopende abonnementen, start zijn DeathTech opzegservice in België. De scale-up haalde hiervoor ook 1,5 miljoen euro groeigeld op.
• 03/08/2022
Nog maar vijf jaar geleden was het een omslachtig karwei, waarmee rouwende nabestaanden werden opgezadeld: het opzeggen van abonnementen die een overleden familielid in zijn leven had afgesloten. Dankzij Graciëlla van Vliet en haar bedrijf Closure kan dat nu veel gemakkelijker. Over een paar jaar is die rompslomp misschien wel helemaal verleden tijd.
• 17/07/2022
Graciëlla van Vliet richtte vijf jaar geleden, samen met haar compagnon Chantal van der Velde, een bedrijf op dat de accounts, contracten en abonnementen van overledenen opzegt. Dankbaar werk, vertelt ze.
• 05/07/2022
Een gemiddeld persoon in Nederland heeft meer dan dertig doorlopende contracten, rekeningen, abonnementen accounts of profielen. Bij een overlijden kan deze berg aan verplichtingen behoorlijk oplopen en blijken alle contracten en abonnementen behoorlijk lastig op te zeggen. Closure speelt daar handig op in en helpt bij de afhandeling daarvan. Dat levert de opzegservice nu een investering van 1,5 miljoen euro op.
• 25/05/2022
Graciëlla van Vliet heeft 1,5 miljoen euro opgehaald voor Closure, de dienst die na een overlijden contracten opzegt. Inmiddels loopt 1 op de 5 'overlijdens' in Nederland via Closure. Tijd om Europa in te gaan.
Plan een gratis kennismakingsgesprek om te zien hoe Closure kan helpen met het verbeteren van de afwikkeling van overlijdensmeldingen bij jouw organisatie.
Closure heeft voor het melden van het overlijden bij financiële dienstverleners een licentie van de Autoriteit Financiële Markten (AFM).