We kennen de pijn die komt kijken bij een overlijden. Niet alleen emotioneel, maar ook administratief gezien komt er een last bij kijken. Toen wij jaren geleden dit zelf hebben ervaren, is Closure ontstaan om een oplossing te ontwikkelen om het afwikkelen van abonnementen voor nabestaanden gemakkelijker te maken. Niet alleen nabestaanden, maar ook organisaties profiteren van de opzegdienst van Closure. We besparen namelijk de organisaties veel tijd en moeite door first-time-right geverifieerde meldingen van overlijden aan te leveren. Voor een lange tijd heeft Closure een digitale oplossing aangeboden. Echter, is er ook een grote groep mensen in Nederland die wat minder handig hiermee kunnen omgaan. Daarom hebben wij onze dienstverlening eind 2022 uitgebreid met een gespecialiseerde nabestaandendesk die zowel telefonisch, chat, email als per post te bereiken is. We zijn op een missie om naast meldingen van overlijden ook andere meldingen te verwerken die belangrijk zijn voor klanten. Vandaar is onze missie tegenwoordig: To turn key moments in life into great experiences for people and organizations.
Van alle overlijdensgevallen in Nederland worden op dit moment via Closure verwerkt.
NPS score van nabestaanden
Onderdeel van de Goldman Sachs Launch Program 2022
Co-founder | CEO
Co-founder | CTO
Developer
Product
Support
People & Culture
Partnerships specialist Jochem.ai
Support
Plan een gratis kennismakingsgesprek om te zien hoe Closure kan helpen met het verbeteren van de afwikkeling van overlijdensmeldingen bij jouw organisatie.
Closure heeft voor het melden van het overlijden bij financiële dienstverleners een licentie van de Autoriteit Financiële Markten (AFM).